nurseliny bende gebe değilim sağlık ocağında kan verdim ths değerim 4 çıktı kendi doktorum iyi dedi sorun yok prolaktin 68 çıkmıştı kendi yanında tekrarladı 14 çıktı valla ne ilaç yazdı ne birşey vajinal muayene de etti sorun yok her şey iyi korunmayı bırakabilirsin dedi bundan sonrası rabbime kaldı hayırlısı olsun bakalım