Ummuhan4934 MyLittleHeart Normalde 80beden bille büyük gelir bana şimdi 95 takıyorum ama normal südyen takmıyorum body olanlardan aldım normalinin telleri bagcıgı falan kaşıntı pişik yapıyor sizde body deneyin inş geçer olmadı pamuk koyun 🤦♀️🤦♀️
Elif-Ece2020 MyLittleHeart MyLittleHeart Eyüp Sabri Tuncer zeytinyağlı kremi var bim de satılıyor tüp şeklinde bende aynı durumdayım sürekli sürüyorum göbek göğüs boyun heryere rahatlatıyor kaşınma geçiyor 5 sene öncekı hamıleliğimde de oldu aynısını yaptım iyi geliyor tavsiye ederim hem karın büyüdükçe Kaşınma artacak zeytinyağlı olduğu için nemli tutuyor uzun süre gidiyor gün içinde 3-4 kez kullanmıyorum çok rahatım tavsiye ederim
Melek-kaim-15 Elif-Ece2020 o kremin içinde paraben ve parfüm olduğunu biliyorsundur inşallah hamileyken karnına mi sürüyorsun 😱 tövbe yarabbim derinin normal ağızdan alınan dan daha emici direk kana karıştırıcı özelliği vardır yemedigimiz hiç bir şey sürmemeliyiz
Melek-kaim-15 MyLittleHeart ilk oldu sizidan öldüm öldüm dirildim resmen yoğurt sürdü eşim kesti acıyı sonra doktor madecassol krem vermişti göğüs ucu çatlaklarına falan kullanayım diye onu sürdüm ertesi gün iyileşti tavsiye ederim istersen internetten de bak emin olmak için
Hazalveannesi MyLittleHeart ayy kızlar bendede aynı sorun var kaşıntıdan ölcem sanki böyle pişik gibi kızarıyo bende devamlı yıkayıp peçete koyuyorum ve evde sütyen takmıyorum sanirim birbirine deydiği zaman havasız kalıp pisiyo dayanılacak gibi değil 🤦♀️
gldnn MyLittleHeart bende de ayni durum var hala gecmedi geceleri sanki dere akiyor su gibi oluyor gogus aram
Busra-AselErva Benimde aynısı oldu krem yağ fayda etmiyor peçete koyuyorum teri alsın die sürekli bide devamlı duş iyi geliyo
MyLittleHeart Hazalveannesi kesinlikle hemde hiç dayanılcak gibi değil bide dışarda insan içinde kaşınıyor Allah’ım zor tutuyorum kendimi
Minnak_annesi34 MyLittleHeart evet git bakalim.ne diyecek benim.gogus altim falan kabuk kabuk yara olmustu hamedan gecirdi şükür gecmis olsun
Eserekliruhalim Bende hamile kalmadan once mantar vardi. Simdi yine var. Travazol kullandim ama sanki daha cok yayildi. Biraktim kendi kendine geciyo gibi bakalim.
Hvvakpln MyLittleHeart bendede oluyor çok kaşımdığı için travazol kullanıyorum rahatlatıyor bi sürdümmü 1 buçuk ay kadar kaşınmıyor valla