MyLittleHeart Göğüs arasında pişik gibi yara çıkan var mı nasıl geciricem ben bunu çok kaşınıyor ve acıyor benim gibi olan oldumu nasıl geçirdiniz neler yaptınız
Aynurr16 MyLittleHeart pamuklu sütyenler her terlediğmde yıkadım arasına yumusak pecete koy canım vazelin sürüp
Dserin1 MyLittleHeart benimde aynı.. sudocrem sürdüm işe yaramadı.. bebek için mustela pişik kremi almıştım o geçirdi canım hala arada kaşınıyor terleyince ama en azından o yaralar fln geçti.. hem de doğal sonuçta bebek için almıştım ikisinide..
MehZey MyLittleHeart yara olduğundan emin misiniz egzema filan olmasın genelde bende çıkar göğüs arası değilde göğüs altı ve üstünde
Ummuhan4934 MyLittleHeart Ayyy bende de aynsısı oldu sinir oluyorum resmen 😡 peçete koyup geziyorum sıf terleme olmasın kaşınmasın die arada da Arko krem sürüyorum
MyLittleHeart Aynurr16 Evde sütyen kullanmıyorum.sadece dışarda o bile birbirine degdikce daha çok yara yapıyor vazelin ve pudra kullanıyorum geçmedi hala 😒
Narin MyLittleHeart En tehlikeli şeyleri kullanıyosunuz,bitkisel yağlar tercih edin,nemlendirici krem sürün onun yerine
Elif-Ece2020 MyLittleHeart MyLittleHeart Eyüp Sabri Tuncer zeytinyağlı kremi var bim de satılıyor tüp şeklinde bende aynı durumdayım sürekli sürüyorum göbek göğüs boyun heryere rahatlatıyor kaşınma geçiyor 5 sene öncekı hamıleliğimde de oldu aynısını yaptım iyi geliyor tavsiye ederim hem karın büyüdükçe Kaşınma artacak zeytinyağlı olduğu için nemli tutuyor uzun süre gidiyor gün içinde 3-4 kez kullanmıyorum çok rahatım tavsiye ederim
MyLittleHeart Narin inanki herşeyi denedim sırf geçsin diye azck terlesem gene aynı çözüm yok yağ da kullandım nemlendirici de sadece pudra hafif geçiriyor gibi oluyor terleyince gene aynı
Narin MyLittleHeart Memiktolar tombikkoysa demekki🙊 çay ağacı yağı dene bir de bak gör pamuk gibi olur
Dserin1 MyLittleHeart bende nerdeyse bitirdim 😂 pişik önleyici dediği için her sabah düzenli sürdüm canım umarım sana da faydalı olur..
MyLittleHeart MehZey doktora gidemedim bilmiyorm ama pişik gibi geldi bana koltuk altımda da kahverengi lekeler çıktı hiç egzema aklıma gelmedi
Bsrsmh Bence dr una söyle bu durumu benimde öyleydi çok kaşınıyordu kırmızı kırmızıydı dr bi çeşit mantar olabileceğini söyledi krem verdi geçti şükür belki senin de öyledir belki de değildir bilemem tabi de druna danışmanda fayda var
MyLittleHeart Ummuhan4934 peçete koyuncada cok kaşınıyor birbirine degmemesi lazım ama dışarda olunca değiyor pecetede fayda etmiyor malesef mahvoldum
Minnak_annesi34 MyLittleHeart nemlendirici dur araya pecete koy birbibrine degdigi icin oluyor sari hametan kullanabilirsin cok etkisi oldu bende
MyLittleHeart Minnak_annesi34 nemlendirici kullandım geçmedi pişik kremi kullanıcam şimdilik yarın bı sağlık ocağına gideyim belki daha etkili bişey verir
Ummuhan4934 MyLittleHeart Normalde 80beden bille büyük gelir bana şimdi 95 takıyorum ama normal südyen takmıyorum body olanlardan aldım normalinin telleri bagcıgı falan kaşıntı pişik yapıyor sizde body deneyin inş geçer olmadı pamuk koyun 🤦♀️🤦♀️
Minnak_annesi34 MyLittleHeart evet git bakalim.ne diyecek benim.gogus altim falan kabuk kabuk yara olmustu hamedan gecirdi şükür gecmis olsun