miracam Kuzey55 ya kızlar mesela 34 haftalıkken pozisyon uygun degil diyorlar ya dönme ihtimali çok mu dusukki direk doktorlar sezeryan diyor benim ilk gebeliğim olduğ için pek bilgim yok🤷♀️
selin4141 miracam kuzum bazı doktorların sezeryan işine geldiği için diyor dönme durumu var tabiki bende araştırmıştım bebekler doğuma 1 hafta kalarak bile uygun pozisyona geliyormuş canını sıkma hayırlısı olsun
Melodixxx Kuzey55 33+4 kanala girmiş norml gözüküyor dedi ama tabi bilemeyz sizinkini meye göre sezaryen dedi
Selen2688 Ebrarsahn bana 34 te gel dedi 31. Haftada 34ten sonra 10 gün sonra gelcen sonra her hafta dedi
Ebrarsahn Selen2688 işte bende 36. Da gitcem suan 32 deyim 29 da gitmiştim daha dogumla ilgili bir çey söylemedi gelince bakacaz dedi
seyma-2020 33+2 olduk bizde prensesimle. Ayın 17 sinde randevumuz ,daha var.Şimdilik normal doğum görünüyor herhangi bir aksilik olmazsa inşallah
Bsrlmnemr Kuzey55 34+1 olduk ben hep Eylül annesi olucam derken bugün doktor erken doğum riskin var dedi ağustos annesi de olabilirim gibi ama inşallah erken gelmez
Mom10 Ebrarsahn 30. Haftada kontrolum vardi 5 hafta sonra icin verdi bence doktordan doktors degisiyor
Ebrarsahn Mom10 sorun görmeyince vermiyor olabilir bana bir sorun yok simdilik dedi öyle yazdı yani bir ay sınraya
Mrskantar Kuzey55 en son 32 de gitmistim kontrole suan 35+1 olduk bir dahaki kontrolüm bir buçuk hafta sonra dogum seklimiz o zaman belli olur sanırım en son gittigimde dr bi sorun olmadıgını söylemisti🥰
hencacalik 33+1 olduk biz de, cts kontrolüm, 4 gün geri demişti gelişimi için.2 haftada aralıklarlar kontrole gidiyoruz, bakalım gelişimi ne durumda, inşallah daha da gerilememiştir🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Anneolacagimben Kuzey55 34+3 teyim iki gündür alt bölgemde ağrı var yurutmuyor ayakta kalmama izin vermiyor bugün Dr a gittim nts de sorun çıkmadı enfeksiyon da cikmadi neden oluyor ki erken doğum belirtisi mi yaşayan var mi
Kuzey55 Anneolacagimben Cnm benmde alt bölgemde hatta üst kisminda kemiklerim kiriliyor gbi dr a sordum benm 3 cü bebeğim olduğu için rahim gevşeme yapmış o yüzden ben yürüdükçe batıyor bans
Kiwi12 Kuzey55 33+3 olduk bizde ayaklarımda ve elimde aşırı ödem oluyor benim dizinde oylemi bide yüzümde bu hafta doğum lekesi basladi
Kuzey55 Kiwi12 şuanda bi şişlik bi ödem yok cnm bende sadece geceleri çok kramp giriyor ve bebek cok kasiliyor çok canim aciyor
Selen2688 Ebrarsahn sizi geç çağırmış gibi geldi bana ama demekki bi sıkıntı görmemiş canm ondan çağırmamıştr büyük ihtimal
selin4141 Kuzey55 33+2 yarın kontrol canım bakalım ne dicek çatı muayenesi yapmadan sezeryan nasıl dediler sana anlamadim