Gzmsydr Kuzey55 33+5 iz bizde şuan doğum pozisyonu almış durumda normal sezaryen belli değil 2 hafta sonra kontrole gidicem belli olur diye düşünüyorum canım
Anneyim Kuzey55 bizde nasip se Eylül de inşallah 34+1 olduk Sezeryan dogum olacak 3 erkek ve şimdi kızım olacak. 4 üncü.
GulcanYvz 34+5 iz doğum şeklimiz belli değil normal istiyorum ama sorun görünürse sezaryene de karşı değilim tamam olsun derim herşy den önce kızımın sağlıklı gelmesi önemli 34 haftada muayene oldum 2312 gram olmuşuz 3 kilo doğar inş diye dua ediyorum 😁
Mom10 Kuzey55 bizde hayirlisiyla yarin 33 haftalik olucaz en son kontrolum 3 hafta onceydi su an hala 2 hafta var kontrolumuze. Kiyafetleri felan yikayio yerlestirmem kaldi yavastsn kendi valizimide hazirlarim insAllah ama sanki zaman gecmiyor artik buraya kadar iyi geldikde simdi yavasladik sanki ya ☺️Dogum seklimiz belli degil Hayirlisi neyse o olsun yeter ki sag salim dogurayim. 29 da bas asagiydi 30 da geri bas yukari olmustu
Ftm_bkdmr Bizde 32 olduk ama henüz doğum şeklimiz belli değil. Haftaya kontrolümüz var bakalım ne oluyor 🤗 hepimiz bebişlerimizi sağ Salim kucağımıza alalım inşallah 🤲🤲
M_N_R Kuzey55 34+4olduk bizde prensesimle🥰In şe ALLAH ayin 7si kontrolum var kizcemi gorucem diye cok heyecanliyim🙈
Oznuruzun Kuzey55 30+2 günlüğüz oglumla eylülün son haftası nasipse sezeryan olucam 2 ci hamileligim 18 aylik bi kızım var çok şükür insallah oglumuda kucagima almaya az kaldi
Ebrarsahn Bizde 32. Haftadayız kontrolumuz 36. Haftada daha bir şey söylemedi doktorum anormallik mi var anlamadım cok geç randevu verdi bir ay sınraga
Selen2688 Ebrarsahn bana 34 te gel dedi 31. Haftada 34ten sonra 10 gün sonra gelcen sonra her hafta dedi
Mom10 Ebrarsahn 30. Haftada kontrolum vardi 5 hafta sonra icin verdi bence doktordan doktors degisiyor