Selen2688 Ebrarsahn sizi geç çağırmış gibi geldi bana ama demekki bi sıkıntı görmemiş canm ondan çağırmamıştr büyük ihtimal
Kuzey55 Kiwi12 şuanda bi şişlik bi ödem yok cnm bende sadece geceleri çok kramp giriyor ve bebek cok kasiliyor çok canim aciyor
Kuzey55 Anneolacagimben Cnm benmde alt bölgemde hatta üst kisminda kemiklerim kiriliyor gbi dr a sordum benm 3 cü bebeğim olduğu için rahim gevşeme yapmış o yüzden ben yürüdükçe batıyor bans
Deniz1985 35+1 im gecen hafta gittim kanala yerlesmis dedi ilk dogumumdada yerlesmisti normal dogumdu bakalim buda oyle olur insallah
selin4141 miracam kuzum bazı doktorların sezeryan işine geldiği için diyor dönme durumu var tabiki bende araştırmıştım bebekler doğuma 1 hafta kalarak bile uygun pozisyona geliyormuş canını sıkma hayırlısı olsun
Badembebe Kuzey55 33+4 bugün kontrolümüz var bende sezeryan istiyorum bakalım. Bu hafta yalamcı ağrı ve kasılmalar oldu