Ben 3 haftalıkken başladım kullanmaya şuan 33 haftalığım ve doğuma kadar kullanacağım. İlk koldan yaptı annem çok acıdı, morardı, şişti. İğneden korkan ben bebeğim için göbekten yapıyorum bazen acıyor, bazen hissetmiyorum bile bazen kanıyor, bazen morarıyor , bazen de hiç bişey olmuyor nedendir bilemiyorum ama hep değişiyor yani… Ancak korkulacak kadar bişey değil ben yapabiliyorsam kendime iğne herkes yapar…☺️😉