Ben varım canım. Bugün 6.iğnemi vurdum. Acı eşiğim çok düşük önceden duyardım nasıl vuruyorlar derdim. 2.bebekte pıhtılaşmam olduğunu öğrendim. İnsan evladı için mecbur kalınca gözünü bile kırpmıyor. Kendim yapmayı bırak ilk vurulurken hemşireden bile korkmuştum. 2.sinde mecburen kendim vurmak durumundaydım. Şu ana kadar göbekten vurdum. Kaba eti sıkıştırmak daha kolay geliyor. Koluma hakim olamam gibi. İğne ucu gerçekten çok ince ve kısa. Upuzun etine girmiyor yani. Noktasal morluklar oluyor sıkıntı olmuyor elhamdulillah. Şifa olsun tüm yavrular sağlıkla doğsunlar inşallah.