Asiyetogac
Merhaba yaklaşık 2 hafta önce oksapar iğneye kızımın zayıf olması sebebiyle başladım. Kan sonuçlarına göre kan pıhtılaşması olduğu için kızımla aramda kan akışı çok yavaşlamış ve bu yüzden kilo alamıyormuş. Bugün kontrole gittiğimde 2 haftalık süreçte kızım ideal kilosuna ulaştı. Ben koldan vuruluyorum göbeğe cesaret edemedim. Evet biraz can yakıyor ama bugün kızımın ideal kiloya ulaştığını duydum ya o yetti ❤️
Sağlıkla kucağına al inşallah.