Ozlemkubra MommyyToBe ultrason inanılmaz yanıltıyor benimde 37 38 de 3400 3500 dediler ve kızım 2900 doğdu 4gün önce 😅😍
NidaTrk93 MommyyToBe şuan 38+5im 38 de gittiğimde 3.100gr dı boyu 50cmdi çatı muayeneside oldum aynı gün şimdi normal doğumu bekliyoruz 🙏🏼 Son 9 yazıyor ama bakalım belli olmaz
TugbaD MommyyToBe biz 37+3 olduk en son 36+2 de gittim 2700 gram ve 49cm dedi doktor.💕 tahmini tarihe göre son 18günümüz, bakalım nezaman gelmek isteyecek miniğim.💕🥰
Jasmin35izmir MommyyToBe 36+3 olduk. 17 ağustos planlı seseryanla doğumum olacak inşallah. 35+2 de gittim kontrole 2.346 kilo dedi. Biraz küçük olacakmış iri bebek bekleme dedi. Sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Elifecrinmurat Meriwa bnmde ilk gebeliğim.sabh geldim. Kontrolden 37+4 olduk. Beklicez dio doktor. Catı muayenesi de yapmadı. 50 cm 3500 kılo dedi. Kanaman olursa suyun gelirse gel dedi. Okadar
F6- MommyyToBe Sadece şuan aynı adet oluyomuş gibi hissediyorum kendimi belim ve bacaklarm ağrıyo ama nişan yok su yok bakalım kontrolde ne denilecek 😂
Purelove46 MommyyToBe amin canım sancı yok yada ağrılar sancı mi bilmiyorum vajinada ağrı çok oluyor onun dışında şükür iyi gidiyor biraz doğum korkusu var❤️
Mehtappilot MommyyToBe 36+2 yiz.bugün kontrolümüz vardı 3887 dedi doktor tabi tahmin..2.kez çatı muayenesi oldum bayramda nişanım gelmişti. 1,5 cm açılmam varmış.sezeryan için anestezi ile görüştük 5 tüp kan verdim içinde korona testi de var.
Alimirza2323 Mehtappilot maşallah sizin bebek baya iyiymiş bende BUGÜN gittim 36+5 2800 dedi bıraz küşükmüş
Mehtappilot Mehtappilot Alimirza2323 haftamı yanlış yazmışım 🤦🏻♀️ 38+2 iydi dün. 2 hafta önden gidiyor