Merve_seda MommyyToBe ben 36+2 de gittim kilosu 2.600 dü cnm benimki de geriden geliyor ve çok zayof bşr bebek dedi
MommyyToBe Merve_seda bebeğe kilo aldıracak yiyecekler tüket canım inşallah son haftalarda alır kilo🤗
F6- MommyyToBe Sadece şuan aynı adet oluyomuş gibi hissediyorum kendimi belim ve bacaklarm ağrıyo ama nişan yok su yok bakalım kontrolde ne denilecek 😂
Fatima18 Azr38_ 36 haftalikken ultrasona girdim en son 3250 di. Yarin yeniden kontrole gideceğim bakalim ne kadar olmuş
tambirminnos MommyyToBe son iki haftamız kaldı 36+3üm bende ikinci sezaryenim olacak herseyimiz hazır bekliyoruz en son 2300 gramdı yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek drumuz
MommyyToBe Merve_seda sağlıklı olsun da gerisi önemli değil canım hiç kafana takma inşallah sağlıkla alırsın kucağına😍
Fatmakantemur MommyyToBe 10 günümüz kaldı inanılmaz stresliyim doğumdan çok korkuyorum aranızda bu korkuyu alabilen var mı?
MommyyToBe Fatmakantemur benimde ilk gebeliğim olduğu için hiçbirşey bilmiyorum sancı kasılma doğum hakkında😔deneyimli annelerden okuduğumuz kadarıyla biliyorum canım.normal doğumu beklediğimden günümü de tam bilmiyorum oyüzden biraz rahatlık var birde sanırım🤔
MommyyToBe gzdeeee92 heyecan korku endişe hepsi bir arada desenize😀ama yavrularımıza kavuşacak olmak en büyük teselli ve mutluluk bizim için çok şükür🤗😍
Elifecrinmurat MommyyToBe 37+1 buqun itibariyle. 36+4 gittim 2994 kılo 49 cm boy dedi. Ama doğum için bısey söylemek erken bayram sonrasında gene gel dedi. Size nasıl soyledi
Dilara5555 39+1 şuanda ama hiçbir belirti yok oğluşum yerinde çok rahat sanırım 🤣🤣 Çarşamba tekrar gidicez doktora doğum pozisyonu almamıştı geçen hafta bu hafta da aldığını düşünüyorum ama 😪😪