Alimirza2323 Mehtappilot maşallah sizin bebek baya iyiymiş bende BUGÜN gittim 36+5 2800 dedi bıraz küşükmüş
Mehtappilot Mehtappilot Alimirza2323 haftamı yanlış yazmışım 🤦🏻♀️ 38+2 iydi dün. 2 hafta önden gidiyor
MommyyToBe rmysozysr küçük bebeklerin daha çabuk geliştiğini söylüyorlar hep.inşallah 1-2haftada toparlanır hiç canını sıkma sağlıklı doğsunda gerisi önemli değil canım🤗
Elifecrinmurat Meriwa bnmde ilk gebeliğim.sabh geldim. Kontrolden 37+4 olduk. Beklicez dio doktor. Catı muayenesi de yapmadı. 50 cm 3500 kılo dedi. Kanaman olursa suyun gelirse gel dedi. Okadar