MommyyToBe inşallah canım benim bende muz falan yemeyi bıraktım artık çünkü 3800 ü geçerse zor dedi zorunlu sezeryan olmak istemiyorum ☺️ben doktoruma sordum kanala girmişmi diye kafası aşağıda ama yüzü bize dönük tam tersi olması lazım haftaya bakalım dönmüş mü diye dedi bende bilmiyordum öyle bişey olduğunu hayırlısı olsun hakkımızda 🥰😊