MommyyToBe Muayenede öyle dedi, 3 buçuk kiloya kadar rahat doğurursun dedi 37+6’da olmuştum muayeneyi. Benim boyum 152 cm normalde böyle olanlarda çatı darlığı olabiliyormuş ama kemik yapım basık olmadığı için ve rahat bir muayene + hamilelik geçirdiğim için normal rahat doğurabilirsin dedi. Hatta bebeğin her ölçümünde şaşırıyor doktor ölçülerine, herhalde babaya çekti bizimki 😄