Rabiae çatlıycagın varsa çatlıyorsun her türlü ne sürersen sür ama şunu söyliyim bu ikinci hamileliğim ilk bebeğim 20 aylık ilkinde çatladım baya ama zaman geçtikçe görüntüsü o kadar azaldı ki belli bile olmuyordu takmayın kafanıza kızlar bende çok takmıştım dogumdan bi yıl sonra belli belirsizdi yani hiçbişey de kullanmadım . Tadını çıkarın hamileliğin 😘