Rabiae Kizlar 32 haftalık hamileyim hala catliyorum.. Göbeğim bacaklarım çok kötü oldu.. iki tane sinozun çatlak kremini kullandım ama faydası olmadı sanırım siz ne yaptınız ne kullandınız ??
Busu Rabiae ben 20. Haftadan sonra başladım 36+0 yım duruldu badem yapı Hindistan cevizi yağı lierac ne varsa sürdüm ama çatladı ben de sürmeyi bıraktm 🙊🙄
Kelebekkk34 Rabiae bol su iç içerden beslemem gerek bol sıvı al kilonada dikkat et onlada ilgili olabilir, hindistan cevizi yağı ve lierac kullan daha kötü olmadan
Nur_nur06 Rabiae bende 33 haftalık hamileyim harita gibi oldum canım artık hiçbirşey kullanmıyorum doğumdan sonra haledecem artık
Sozipek Rabiae merhaba genetik biraz da ben ilk gebeliğimde 21 kilo aldım 85 kiloyla doğuma girdim ama hiç çatlağım olmadı şuan 2ci gebeliğim 31 haftamdayım henüz çatlamadım birşeyde kullanmıyorum ve kocaman bir karnım var ikiz karnı gibi😣 annemde 4 çocuk doğurmuş oda hiç çatlamamış
Busra135 Canım bio-oil kullanmayı dene ben 38 haftalık hamileyim hiç çatlağım olmadı hergun gece sürüyorum oluşan ve önceki çatlaklar için gözle görülür baya faydası var 🤗
Rabiae Kelebekkk34 aşırı suyu seven biriyim ve çok içiyorum ama genetik olabilir mi anneminde böyle çatlakları var
MinikTavsanim Herşeyi kullandım lierac badem yağı Hindistan cevizi yağı en doğal kantaron yağıda ama çatladım
Busra135 Busra4122 Trendyol almiştim ben hemen ulaştı elime ordan da bakarsınız yorumlardan çok fazla memnun kalan var zaten başka nerde satılıyor bilmiyorum ama
Melek-kaim-15 Ne kullanirsaniz kullanın iç karnınızin derinizin esnekligiyle alakalı bir durummus ben de ne kullandiysam fayda etmedi haritaya döndüm gördükçe üzüntüm dayanılmaz oluyor ama yapacak birşey yok engel ölünmüyor valla su falan da kar etmiyor 🤦
Rabiae Sozipek Genetik olduğuna bende inanmaya başladım artık karnım kocaman 3.aydan beri bebek yağı zeytin yağı sinozun çatlak kremini herşey surdum ama yine çatlasın özellikle bacaklarım çok kötü oldu napicam bilmiyorum😔😔
Kelebekkk34 Rabiae genetik olabilir ama öyle düşünüp önlem almamazlk yapma ne kdr minimuma indirirsn okdr iyidir sen önlem al
Busu Rabiae canım benim ya 🙄 bende ilkte hep öyle düşündüm sonra ona da söyledim ya sonradan brgenmessen diye isterse heryerinde olsun can veriyosın bize dedi takılma sakın dedi bende artık takmıyorum napym taksam da değişmck zaten
Dserin1 Rabiae 37 haftalık olduk bebem 3.5 kiloyu geçti ama karnım çatlamadı. Hiç bişeyde sürmedim kesinlikle genetik iç karın genişliğiyle alakalı. Zaten 28-29.haftaya kadar hamile olduğum bile anlaşılmıyordu şimdi kocaman oldu tabi ama çatlak yok.. bacak ve kalçam d var ama yıllar önce olmuştu zayıflayıp kilo almaktan ergenlikte
Gonulidil Rabiae kesinlikle genetik, o kremlere para vermeyin. Hiç bişey sürmedim 1 kere bile ve sıfır çatlak. Annemin de yokmuş çatlağı. Genetik olduğunu düşünüyorum