Mucizemm09 ben prego aldım,18aylık oldular her yerde çok rahat kullanıyoruz ve rahat geçebiliyoruz,bazen çiftli değil kapatıp tek bebeğimlede çıkabiliyorum dışarıya,kişiye göre değişir aslında ben hep yan yana olanları sevmemiştim ve hep önlü arkalı istiyordum,iyi ki de almışım çok memnunum