Mucizemm09 pregonun ibiza ikiz bebek arabası var oda güzeldi. Yanyana hiç kimse önermedi çünkü bazı asansörlere sığmıyor tek başınıza kullanmanızda inanılmaz zormuş. Kaldırımlarda filan sıkıntı oluyormuş yabancı sitelerde hep böyle şeyler yazmışlardı