bsr0557 Laylaaaa121212 11 haftalıkken doktorum erkeği anımsatıyor dedi bakalım daha sonra gitmedim şuan 12 haftalığız 😊
Minnakkurabiyeveannesi Laylaaaa121212 evet bende oglumu doktorum 9 haftalikken erkege benzio sanki demisti cunku eli kolu heryeri belliydi 11 haftalikken gittim kesin erkek ddi bilmisti baya bilgili eski doktorlar biliyor simdi 2.bebegim 12 haftaligiz dun ayni doktorum tam gostermio ama kiza benzio dedi insallah dogrudur💕
Baranilbeyim Eavsar 12 haftada tahminde bulundu erkek dedi 16 da kesinlesti erkek olduğu suan 21+5iz Baranımızı bekliyoruz 👼🏻❣️
Syda-18 Eavsar 38 haftalık ve cinsiyetini 7 ayda gösterdi halk arasinda nazlı kız bu derler ya tam tersi çıktı ikinci oğlum geliyor Allah’ın izniyle ilkim poyraz çağan buda özgür Aras olacak inşallah rabbim sağlıklı sihatli kucağınıza almayı nasip etsin
elifnr47 Eavsar 16 haftalık öğrendim kızımın olcagını şuan 30 haftalıgız son 70 gün “Belinay” kızçeme kavuşmama. 🤰🥰🐣🙏🏻❤️ ALLAH HERKESE HAYIRLI DOĞUMLAR NASİP ETSİN. 😍🙏🏻
Fkan04 Bende 15 haftalik ama gostermiyor kendini bir kere doktor kiza benziyor dedi ama net degil bakalim ne zaman ogrenecez .uc tane kizim var bu erkek olursa allah in izniyle adi muhammed ahmed olacak insalllah Okuyan herkesten dua etmelerini rica ederim
Gizemlibebis Fkan04 Fkan04 insallah seninki erkek olur saglıgıyla canım rabbim banada saglıklı kız nasıp eder insallah🤲🏻
[silindi] Eavsar 11.haftamda kız dediler 14.haftamda %90 erkek denildi değişmezse oğlumuz olacak ismi aras 💙
Srpll Bizim de ayrıntılı ultrasonda tam netleşti. Oğlumuz var 4 yaşında şimdi de kızımız olacak. İsmi de Eylül 🎈
KubosM Selcanozr Sağlıcakla gelsinde :) bizde merak ediyoruz ister istemez cinsiyetini bakalım bu ay gittiğimizde gösterecek mi ? Sizin minnos kız mı
Aozge01 Eavsar ay bende çok merak ediyorum civcivimi 13 haftalığım yarın kontrol var normal de şuanda belli eder ama gösterirse artık bebeğimiz heyecanla bekliyoruz 🥰
Caglanuroney Eavsar benimde ilk gebeliğim 15+2 de erkek olduğunu öğrendim şuan 19+4 olduk oğluşumla ismi AYAZ ALP olucak inşallah 🥰🥰