Eavsar Ben 13 haftalık hamileyim ve bebeğimin cinsiyetini çok merak ediyorum. Siz ne zaman öğrendiniz ve ne isim düşündünüz ❤️🥰 benim gibi merakla bekleyenler de burdamııı ??
Ummuhan4934 Eavsar 14 haftada %100 kız 17 haftada erkek olan bir bebeğim var şimdi cok erken merak etme bence sonra değişince üzülüyor yada şaşırıyorsun sağlıkla gelsin bebişler 🤷♀️🐣😅
Semaecrin Eavsar bende 13 haftalik hamileyim bu hafta gidicem insallah gösterir cok merak ediyorum sağlıkla gelsin
Merve-97 Eavsar 13 haftalık kız denildi 16 da erkek denildi ilk oglum var ikinci oglum gelecek 🙂 ilk Miraç ikinciye Siraç veya Yiğit Taha düşünüyoruz tam kesin degl daha isimler
Suprenses Ben de 11 + 4 haftalık gebeyim.. ilk gebeliğim .. eski yöntemlere bakıp cinsiyet tahmini falan ediyorum düşün 😂 ben de merakla bekliyorum.. tabi ilk önceliğim sağlıklı olması 💕
ppapatyaa KubosM daha erken ama net olarak 16 haftada belli oluyor bazen 16 haftada bile gostermiyo bizimkisi 21 haftada net olarak belli oldu 😊
Kbra_23 KubosM Çikolata ye kuzum :D ben bugün öğrendim :D Erkek :) çikolata yedim fıldır fıldır hareket ediyordu :D
Lebis6 Ummuhan4934 bak şimdi beni etkiledin 🤪 bende 16. Haftadayım %90 kız dedi geçen hafta banada değişir mi ki 😅🤷🏻♀️😂
Mucize53 Ummuhan4934 aynısımı bennde yaşadım canım 11 de kız 15 de artık değilmez erkek dendi kızım olsaydı sümeyye iman olacaktı oğlum olacağı için hamza vefa ya da ömer halis istiyoruz kurada hangisi çıkarsa
Zahideyasin Ummuhan4934 bana da doktorum %95 erkek dedi 13. Hafta da öğrendim böyle yanılma payı da oluyor mu acaba 🤭
2463nry Ummuhan4934 Bende çok erken söyledi doktor 13. Haftada söyledi kız ama ben hala emin değilim tabiki sağlıklı olsun ama parti vs yaptık içimden bir his değişecek diyo 🤣
EB1661 Merve-97 sağlıkla gelsinler bende 14+5 bugün öğrendem erkek dedi siraçhan koycaz ismini nasipse ikinci olursa miraç koyarız dedik ❤😅
Ayseenurk Merve-97 iki bebeğinizde de kalp atışını hangi haftalar duymuştunuz ya ben bir şey duydum kalp atışı erkenden duyulursa erkek geç duyulursa 8. Hafta gibi kız dediler 😄 biraz mantıksız ama merak ettim
Blackkcat Eavsar 12.haftada tahmini öğrendik değişmedi bizim,oğlumuz olacak inşallah💙YağızAli💙36.haftamızı doldurduk😊
Reyyan34 Eavsar 16 haftada öğrendim kızım olacak inşallah oğlumdan sonra. Adını Feyzanur koycam nasipse 🥰
MiniKaya Eavsar 16. Haftada kız 17. Haftada erkek olabilir dendi 22+5 te detaylıda öğrendik oğlumuz olacak hayırlıysıyla Doruk ismine karar verdik kulağınada dedesinin ismini okuyacağız ♥️
Prensss61 MiniKaya kesin kızmıydı doktor bana kesin kız dedi ama :) acaba değişirmi bilemiyorum ben erkek gibi hissediyorum sağlıklı gelsinlerde 😍
Nurselii MiniKaya bana da 12. Haftamda kız bacak arası boş gözüküyor denildi 16 da erkek olduğunu öğrendik
Zeyerkan 15 haftalıkken gittik öğrenmeye kendini göstermedi 🙈16 haftalıkken oğlum olacağını öğrendim ilk gebeliğim ve cinsiyet öğrenme öncesinde ne kadar meraklı olduğunuzu tahmin edebiliyorum hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Ummuhan4934 Lebis6 Valla belli olmaz değişebilir ki zaten en net detaylı ultrasonda belli oluyor 🤪😅🤷♀️
Senzinc Lebis6 🥰benm 12 haftalıkken %90 kızdı 14 haftalıkda erkek olduğunu öğrendim ☺️Suan 17 haftalık oldukk sağlıklı olsun cinsiyet önemli değil 🙏🏻
elfcmc Merhaba hanımlar bende 16+4 haftalık gebeyim 14 haftalıkken öğrendim bi kızım oluyo 4 yaşında bi oglum var sağlıkla gelsin insAllah 🦋 adını nasipse hümeyra yada meryem koymayı dúşünuyorum
KubosM Selcanozr Sağlıcakla gelsinde :) bizde merak ediyoruz ister istemez cinsiyetini bakalım bu ay gittiğimizde gösterecek mi ? Sizin minnos kız mı
Dilara22 Selcanozr yok ya benim kız geldi açtı bacağını ikiye bak ben burdayım der gibi 😂😂 doktorla ne gülmüştük 😂😀
Rem31 Selcanozr Eavsar Doktorum 13 haftalıkken kız dedi emin bir şekilde konuştu hatta iki kere üst üste kız dedi ama ben emin olamıyorum
Gzmmstf Eavsar 12+2 de kontrole gittim kız gibi görünüyor dedi bu ayın 28 de tekrar kontrolüm var bakalım o zaman net belli olacak hayırlısı olsun inşallah saglıkla kucağımıza alalım da