Tubad AyeAyyldz aslında fetal DNA yaptırmanız daha iyi değil mi? Evet biraz maliyetli ama 1000 tl civarı yapan yerlerde var. 3 lü 4 lü detaylı ultrason derken yine aynı maliyet üstüne yaşadığınız tarifsiz gerginlik.
Tubad AyeAyyldz durumun el veriyorsa yaptırmanda fayda var. Direkt kromozomlara baktıkları için sonuç şüphe vermeksizin kesin oluyor.
Tubad AyeAyyldz tabii ki az. Türkiye’de bu tarz testler yüzdelikler üzerinden yapılıyor. Yani bebeğiniz sağlıklı da olabilir sadece yüzdelikler üzerinden size mesela yüzde 60 bu çocuk otistik olabilir diyorlar ama yüzde 40 olmayabilir de. Durumunuz varsa fetal DNA yapın bu testte sonuçlar daha kesin ve net.
Kbratekel AyeAyyldz icinizi ferah turun bi bayan o dna testini yaptismis sonuclari temiz cikmisti bi bayanada down sendromlu demisler cocugu dogdunda gayet saglikliymis masallah
AyeAyyldz Kbratekel hiç bunları düşünmemiştim ama bi kere test yapılınca insanın kafası karışıyor. Üzülüyor rabbim sagliktan geri koymasin İnşAllah🙏çok teşekkür ederim yorumlariniza. Birileriyle konuşmadan olmuyor tek başına kaldirilmiyo
bbestw Benim ikili test sonucumda 1/50000 oran görünüyordu ancak ense kaşınlığı 11. Haftada 0.7 mm di şuam 20 haftalğm ayrıntılı ultrasona girdm ense kalınlığı 6.5 mm olmus fetal dna testi yaptrdık beklıyoruz allah hepimizin yardımıcısı olsun
nciPervaneSultanova AyeAyyldz hiçbişeyciği yok bebegin canım, eskiden böyle şeymi vardıya çok ender down sendromlu çocuk doğardı, herşey herşey para tuzagı. İçini ferah tut bebeginle konuş de ki tatlı tatlı akıllı akıllı sağlıklı büyü
AyeAyyldz nciPervaneSultanova haklısınız bende hiç böyle bi sonuç çıkmasına ihtimal vermiyodum İnşAllah bsyi yoktur teşekkür ederim 🙏👼
Ozgun AyeAyyldz bu testler sadece istatistik sonucu böyle olup bebeğini sağlıkla kucağına alan o kadar çok insan var ki elbette diğer ileri testleri de yaptırırsınız ama o testleri yaptırana kadar kendi kendinizi yiyip bitirmeyin bebeğinizi de üzmeyin😊