Kbratekel en iyisini yapmışsınız yaptırmamakla ben pişmanım 17 haftalık hamılegım resmen zehir ettiler 2 li teste normal geldı herşey 3 lü testte risk çıktı sıvı önerdıler kabul etmedım detaylı ultrasona gittim profosöre gayet sağlıklı bısey goremıyorum dedı herseyın hayırlısı ınsallah saglıkla kucağıma alırım ınsallah