Busrave gece yarisindan sonra 😝 38+3 üz artik… dün akşam çok ama çok az bel agrisi hissettim 3 5 dakika. Baska bir sey yok. 3 gündür de bacaklarim, ayak bileklerim agriyor gece 😓 geceleri dayanilmaz yapan yeteri kadar sebep.yokmus gibi 🤪
Bebis çok hareketli, bi gögsümün altindan bir asagi taraftan baski hissediyorum. Sancı yok, nisan yok, su gelirse zaten sanirim.hastaneye kosmak gerekiyor arrtik ama tabii o da yok :)