38+4 bu hafta 2 kere çatı muayenesi oldum ara ara lekeler geliyor muayenenin sonucu mu nişanım mı geliyor haberim bile yok. Valla her dönemin bir zorluğu varmış şimdi de kordon dolansa nasıl anlıcam vs korkusu sardı. Bir de arada içerde deprem oluyor sanki vurmak değil bu büyüklükte bu kadar sık vuramaz. Baya göbeğim titriyor. Kordonu mu çekiştiriyor napıyor? Yaşayan var mı bu durumu?