Busrave ben 38+4 düm 1 gece hastaneye yatısım yapıldı ne acılma oldu nede ntsde sancı cıktı bebeğin kalp atısları yüksek cıktıgı için yattım allaha şükür düzeldi ama dun sanırım nişanım geldi tam bende bilemiyorum yada alttan acıklık varmı diye cok baktılar oda yapmış olabilir bekliyorum bakalım