Eylem_andal123 Merhabalar ben 35+3 haftalık hamileyim denize girmek tehlikeli mi sizce haftaya randevum var orada soracağım doktoruma sizlere de sormak istedim aranızda gidenler var mı erken doğum olur mu
Cucu2015 Eylem_andal123 ben 27’den 32 haftaya kadar her gün girdim bir sorun olmadı. Sizin haftanızda sorun olur mu bilmiyorum ama
Meriwa Eylem_andal123 38 deyim hala giriyorum 27 haftamdan beri 😄 ama herhangi rahatsızlık sorunum yok canm benim doktorun doğrusunu bilir sadece yüzerken zorlama kendini rahat rahat yüzmen zor oluyo hareketlerin kısıtlanıyor biraz 😄 sabah denize gderken komşular denizde doğurcan az kaldı diyolar kasık ağrım bacaklarımdaki ödemlere bile iyi geliyo anlatamam ıslak mayoyla cok kalma ama ona dikkat et
icegul Eylem_andal123 ben yüzmek çok faydalı diye biliyorum yürüyüş gibi. Ama çok yormamak lazım tabi kendinizi
Yaseminakkoyunk Eylem_andal123 yüzme bilmiyorum ama eşimle suya girmeyi seviyorum ağrıların azaldığına dair de burada söylemler var deniz zaten sağlıklı bir şey insan vücüduna 3 keredir gidiyorum yüzücem diye ama suya girmeden dönüyorum tıpkı dün gibi. 😏 İnsan ister istemez korku yapıyor bende bayram bittiğinde gideceğim doktora doktora sorup girmek en iyisi ama birşey olacagını sanmam normal bir gebelikse. Ben çok korkuyorum giremiyorum
Cucu2015 Eylem_andal123 ben iki doktora sordum. İkisi de doya doya yüz dedi. Biri çok soğuk olmasın girdiğin su dedi sadece. Soğuk ılık her türlü suya girdim tüm Ege’yi gezerek çok şükür bir şey olmadı
Eylem_andal123 Meriwa benimde sorunum yok ama ne bilim tedirgin oldum bi kereden bir şey olmaz herhalde ya😀😀
Eylem_andal123 Yaseminakkoyunk Ya ben söyle düşünüyorum sakınan göze çöp batar diye söz var ya ben bunca zaman canım ne istediyse yedim yaptım o yüzden pek korkmuyorum😀😀
Neslihankk Eylem_andal123 yüzmek cok faydalı hamileler icin ama bence bu virüs döneminde girmemeniz en iyisi tabiki yinede sizin kararınız fahrettin koca instagram da yazmıştı birici dalga sahillere indi tedbirli olalım diye 😞🙏
Cucu2015 Eylem_andal123 denizde düşük ihtimal diye biliyorum. Ben ıslak mayomu da hemen değiştirdim duş alıp. İlk gebeliğimde de girmiştim bunda da girdim ikisinde de enfeksiyon kapmadım. Siz doktorunuza bir sorun yine de.