Balusuu Ben ilk GATA da başladım takibe çok memnundum ama pandemi hastanesi olduktan sonra hiç gitmedim Yenimahalle semt polikinliğinde 28 haftaya kadar takip vardı oraya gittim bütün tahlillerimi orada yaptırdım detaylı için Zübeydeye gittim sadece 30. Haftam da şehir hastanesine başladım doğumu şehir hastanesinde yapacağım uzak olsa da şuan devlette en iyi orası gibi görünüyor birde sami ulusu çok duydum orası da iyiymiş uzak diye oraya hiç gitmedim