Buselensi ben 50 tl veriyorum kan idrar vs onlara ücret çıkmıyor sanırsam annem orda olduğu için ayın 11inde doğumum ve ister sezeryan ister suda doğum ister normal farketmiyor 1700 tl ödeyeceğim normalde hacettepede prof doktora gidiyordum pandemi süreci olduğunu için orayı bırakmak zorunda kaldım ama buradan çok memnum