honeybooble Balusuu Dr Aylin Anıl Arslan’ın kliniğine gidiyorum. Tavsiye ederim çok memnunum 8. Haftadayım
honeybooble Balusuu size tavsiyem hastaneden doğum paketi almayın yakın çevremde yaşadığım sıkıntı doktorun anlaşması bitip doğuma az kalsa bile ayrılabiliyor. Bir doktor ile anlaşmak içinize ve bütçenize sinen onunla ilerlemek daha iyi
Cansu77 Balusuu merhaba ben koru hastanesinde doğum yaptım kontrollerimi doktorumun kliniğine gidiyordum gayet memnun kaldim
Zynprmzn Balusuu perinatolojiye gidiyorum ben riskli gebelik siz normal gebeliğe gidicekseniz o doktorlarla ilgili bi bilgim yok maalesef
Sedaamm Balusuu doğum paketleri var fakat 8000 bin civarı diye biliyorum muayneye ben 50 tl veriyorum 11inde sezeryan doğumum var 1700 tl doğum annem orda çalıştığı için personel indiriminden yararlanıyorum
86626051 Doktor çiğdem Gulere gidiyorum harika tavsiye ederim çok çok memnunum bir daha hamile kalsam bit daha giderim
honeybooble Balusuu doğum paketi var 10 bin civarında normal muayene ücreti 350₺. Kendi kliniği çukurambarda doğumu ya koru hastanesinde ya da medicana hastanesinde yaptırıyor sen tercih ediyorsun
Balusuu honeybooble honeybooble galiba öyle gözüküyor ki sanki çocuk satın alıyoruz 8 bin 10 bin neidr yaa insaf