Ayse0707 İgne ve serumla durduruyorlar gerekiyorsa hastaneye yatis ta veriyorlar diye biliyorum, o sekilde olup 35-36’yı goren cok post okudum, ama erken dogsa bile haftaniz cok cok kotu değil bebisler cok guclu oluyor o yuzden stres yapmayin hic Allah yardimciniz olsun insallah🤲🏻 her sey guzel giderken birden bire tepetaklak olabiliyor bazen ama vardir her şer’de bir hayır diip Allah’a guvenmek gerekli stres yapmamaya calisin yeter ki, Rabbim sag salim vaktinde kavustursun insallah sizi bebeginizle🌸💐