Meflug Evet akrep erkegi zor olur derler ama ben cok iyi anlasiyorum 😅 dediginiz gibi sag salim gelsinler en onemlisi o. Ben kiyafetlerinin cogunu aldim, disari sadece tek bir sefer ciktim bebek alisverisi icin o zaman epey eksik tamamladim, diger kisimlari da internetten aldim ama hala cook eksik var. En son dolabini almistik geldi kuruldu esyalarini yerlestiremedim yattigim icin ama saglik olsun biraz daha zaman sonra halledecegim insallah. Besigini dayisi alirim dedi onu bekliyorum, bi kisim esyayi da oglu 1 yasina gircek bi arkadasim verecek ben de yavas yavas eksikleri tamamlayayim diyorum artik erken dogum riski vs’de var simdi. Merak etmeyin bence goreceksiniz 🥰