Meflug Benimki hep hareketliydi ama bu derece sert ve toplanmalı hareket etmezdi, ben de sola dogru yatiyorum orada kiprisiyor,su anda da arkamda yastik var yarim oturur yarim uzanir vaziyetteyim karnım bi o yana bi bu yana gidiyor😀 arada bir sertlesiyor belki de korkulacak bir sey degil iyi bir seydir ama erken dogum diye bir gercekle yasadigimiz icin her seye evham yapiyoruz sanirim. Stres yapmamak lazim, sonucta yatiyoruz ve o kadar ilac,igne kullaniyoruz ben vaktinde geleceklerine inanmak istiyorum insallah💐