Leyla16 Bende 3.gün çok ciddi alerji yaptı canım o yüzden hiç kullanmadım her yerim kırmızı leke attı ve midem ağrıdı hastaneye gittiğimde de midemin ağrısından dolayı bayılmıştım
maras46 Leyla16 cok geçmiş olsun canım ayy dün gece benim de kol bacak üç dört yerim hafif kabardı kızarıklık yoktu acaba yan etkisi mi diye baktim da yazmıyordu 🤷♀️
Leyla16 maras46 teşekkür ederim canım aynen yan etkilerinde yazmıyor ama dediğim gibi bende kızarıklık döktürdü alerji yaptı dikkat et sende sürekli kendini kontrol et
ozge_ozzgee maras46 ben de ciddi bulantı ve istifrar yapıyor ben tok karnına gece uyumadan önce içiyorum mecburen.
Msltms maras46 tok içiliyor canım ben öğle yemeğinden sonra yada gün içinde tok içiyorum öyle midem bulanmıyor
Hannee maras46 bende diğer hamileliğimde kullandım bulantı yaptı başta sonra geçti ama aşırı iştah açtı ve kilo aldırdı şimdi 12 haftalık oldum doktor yine başladı 🤦🏼♀️ Siz kaçıncı haftada başladınız
Esra00 Hannee bende 20. Haftaya kadar kullandım ama aşırı kilo aldım iştah açıldı doktoruma söyledim acaba ilaçlardan mı diye evet bırak o zaman decaviti dedi ve bıraktım.
81anne maras46 canım bende öyle kullanıyordum kusuyordum kahvaltıdan önce alıyordum ama meğersem tok karnıma almam gerekiyormuş
Kaderjin maras46 valla bende içiyordum hem mide bulandırıyor hem tok hemde aç karnına,,ve bende ishal karın agrısı yaptığı için ben bıraktm içmiyorum bi demr kan ilacı içiyorum ve devit3damla
yumukeller maras46 benim doktorumda yemek öncesi al dedi. Eczanede aynı şeyi söyledi.tok alınabilir yazanlar olmuş ama ben ilkkez duydum tok alinabildigini. Sabah bulantilarimiz zten çok oluyor o yüzden sabah değilde öğle veya akşam yemeğinden önce almayı deneyin ben 30 haftaligim hep öyle yaptım çok şükür bulanmiyor midem
maras46 yumukeller aksama içtiğim demir ilacı var aralarında saat farkı olsun diye mecbur sabah iciyorum