zeynepcelikss maras46 doktor banada verdi. 1.2 kre kullandm. dedigin gibi midem bulandı. dahada kullanmadim bıraktım.
Ruru06 maras46 tok karna genelde etki etmiyor diyo Doktorlar ama ben denemedim hem hapı bu kadar takmayın bı de doktor OMEGA yağı mi ne demişti durumun varsa sorup onu al.bence
Ruru06 maras46 doktor bıraktırdı ki zaten daha fazla icemezdom hem çok büyük hemde bulantı yapıyor yemek yedirtmedi
MKB maras46 bende kahvaltıdan önce alıyordum hemen çıkarıyordum yediğimi. Sonra doktorum tok içmemi önerdi bi sorun kalmadı çok şükür.
yamacalimoms maras46 16. Haftaya kadar kullandım sonra doktorum kes dedi bebek önden gidiyor doğum için sıkıntı olur dedi kestim hala önden gidiyor decavit baya ağır bı vitamin içerken dikkat et çok kilo aldırıyor Multivitamin diye geçiyor çünkü
Elifyasminhazal yamacalimoms doğumda iyi olmaz derken normal doğumu mu kastediyor doktorun yani normal doğumun zor olur manasında mi
Elifyasminhazal yamacalimoms bu arada denize gidebildiniz mı bir postta bu konuda konuşmuştuk sizinle 🙂
maras46 yamacalimoms burda birisi daha demişti kilo aldırıyor diye deneyip göreceğim zaten şu an çok kilolu değilim en son 45 dim
yamacalimoms Elifyasminhazal o sordugum zamandan bu yana 2 defa girdim doktorum eğer 2.5 3 litre su içersen ve kendini ıslak birakmazsan asla sorun olmaz aksine rahatlarsın dedi.Bende güvendiğim yerde eşimle girdim terapi gibi oldu bu arada🙏🌸
Nilaykirikbas5516 maras46 ben tok kullanıyorum ama doktorum süt ürünleri çay içme 1 saat sonra yada önce demişti bulantı yapar demişti ama ben onları bile tukkeettigim halde bisey yapması
deryakuralerturk maras46 bende de kahvaltidan hemen once yaziyordu ama hic icemedim bulanti yapti artik tok karnina iciyorum