Aknkbr maras46 üstünde yemeklerden 1 saat önce diyo ama ben normalde de hap içsem kusarım içip yatıyorum kusmamak için
Sen1meleksin maras46 ayyybende öle normalde de hapı pek zor yutarım buda mübarek cok büyük bazen aşırı zorlanıyomda mecbur
Beetl_16 maras46 benimkinde de öyle yazıyor ama eşim sormuş nasıl içsin diye öylesine yazıyoruz onu demiş tok içsin de fark etmez