buketozturk bizim de son 12 inşallah 🥰 açılma sancı vs var mı? Benim açılmam ve düzenli sancılarım var ama doktorum izinde. Pazartesi dönmüş olacak, dün sancı ile hastaneye gittim nöbetçi doktor gencecik erkek doktordu ister istemez gerildim geceden beri ağlıyorum hareket etmicem pazartesi gününe kadar diye 😁😁