Rabiaili Serena hiç bir belirti yok ya beklemedeyim doktorum gününde normal doğurursun diyor son güne kadar devam
Serena Rabiaili vebde normal dusunuyorun onun icin beklemedeyiz bizdede bel agrisi tek var bakalim ne zaman gelirse
RuzgarsMommy Barkoddg Ahhahaah bazisi öyle yaa gelmek istemiyor keyfi yerinde 😁😁 Bende alıştım sezeryan olmasaydi dururduk bi kac ay daha
Lamoa 28 gun kaldi ama sezeryan icin 15ne gun almisdik. Babam hastalandi insallah o gune kadar babamda iylesirse 14 gunumuz kaldi
NerminnM Merve_seda bende erkek. bir kızım var bu ikinci hamileliğim.Rabbim sağlıkla almayı nasib etsin canım kucağımıza💋😘