Mehtappilot TugbaD 38 haftalık olduk😍son 6 🥰🤰🏻 haftaya Cumartesi inş 🤲🤱🏻 Nişanım geldi, ufak sancılarım da var ama artmıyor da çok düzensiz bakalım günü bekleyecek mi
Almiraedaa RuzgarsMommy Benimde aynı salı günü nasipse miniğim kucağımda olucak 🤲🏻👼🏻😍 sizin de sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻🥰
BetusMom Son 4 günnn zorunlu sezeryan ile kavuşacağız inşallah 😇 inşallah doktorumuzu bekler arada akşamları sancılarım oluyo tabi o doğum sancısı ise çözemedim😂
Barkoddg RuzgarsMommy Sezaryen mi olacak😐 Benim de uygulamaya gore 4 gunum var ne bir belirti ne de baska bir sey😰
Fatima18 TugbaD bizde sonunda Ağustosu göre bildik). 18 günümüz kaldı uygulamaya göre ama bakalim kizimiz ne zaman gelmek isteyecek
kedilervekaranfil TugbaD Son 10 gün… ama asla yakın bir zamanda doğuracakmışım gibi hissetmiyorum 🤦🏻♀️🐣