Sehribann bende saadet hanıma gidiyorum çok memnunum kan testi yaptırdıgımda açlık şekeri çıktı diye yaptır dedi bebeğmin kilosuda fazlaydı suyum fazlaydı 30 liramı bişey ödedim hatırlamıyorum tam testi yapıp saadet hanıma attım hemen dahiliyeden sıra alman gerektiğini soyledi şekerim varmış ve dahiliyeden ücret alınmadı sadece diyetisyende sgk geçmiyo ve ben her zaman istediğim randevuyu aldım ve bigün randevum geç saate almıştım işim var diye işim erken bitince Hastaneyi arayıp hemen erkene çekebilmiştim hiç sıkıntı yaşamadım öneririm