tany15 Dün gittim çok ilgiliydi muhabbeti hoş biri. Her şeyimle ilgilendi kiloma biraz fazla dese de haftama göre. Sanki hiç olumsuz şeyler duymamam gerekmiş gibi bir ruh halindeyim şu sıra. Ama genel olarak diğer doktoruma göre çok ilgilendi bebek yüzünü göstersin diye ugrasti bayağı. Maillerime de çabuk döndü. Şuanlik memnunum. Randevu konusuna dikkat edeceğim. Teşekkürler 💫