Eylulvera bir ay önce normal doğum yaptım ve herşeyinden memnun kaldım diyebilirim ebeler özellikle harikalar ❤️
oda süslemesini kendiniz yapabiliyorsunuz
ziyaretçi almıyorlar ama gelebiliyor yakınlarınız çok abartmadann bir kaç kişi belli aralıklarla çok kalabalık yapmadan kimseyi zor durumda bırakmazsanız birşey söylemiyorlar ki zatenn bebek olduğu için dikkat etmekde gerekiyor
yatışım yapar yapılmaz 2.000tl ücreti önden aldılar anlayamadığım tek şey buydu 😃 ohalde kaçıcak değiliz herhalde ama hastane prosedürü böle çok takılmadık sormak istediğiniz bir şey varsa cevaplaya bilirim hepinize sağlıklı kolay doğumlar 🤗❤️