sedasuzan Bugün bende aynı durumdayım çok fazla ayakta kaldım dinlendim ama inmedi henüz şu ara daha fazla şişmeye başladı biraz daha dikkat etmek lazm artk 24+5 olduk
Bsr_34 Nino benimde 30 haftada başladı şuan 31 haftalığım baya şişti iki gündür çok ayakta kaldım birazda ondan sanırım
Bsr_34 Meriwa Meriwa aslında bayagı su içiyorum ama doktorum saat 9 dan 10 dan sora su içme dedi vücut su toplar dedi ilk kez duydum 😒
Betim Bsr_34 mayalı hamur gibi ayaklarım ☺️☺️☺️Yürüyünce daha çok şişiyor test edip onayladım 😂38. Haftadayım bu arada . Tuzlu suya koymak rahatlatıyor şişini de az da olsa alıyor 🤩
Bsr_34 Betim demi ayakta kaldıkça daha köyü oluyor mayalı hamur gibi hiç güleceğim yoktu ama benimde öyle 😂
Bsr_34 Betim bu arada o tuzlusuyu ben hamilelikten önce yapıyordum ada çayı ve kaya tuzunu soğuk suya koyup yorgunluğu alıyor
Bsr_34 Frdugr0212 ay benim geçmiyor çok azcık iniyor yine kalıyor sanki yürüken ayak etlerim salanıyor gibi hissediyrm 😂
Tontinimontin Bsr_34 28.haftadayom siken gibi batıyor akşama doğru buzlu suyla eşim masaj yapıyor ama geçmiyor ayaklarımızı yukarı kaldırıp uzanmak lazım gün önce öok mümkün olmasa da, ayrıca tuzlu baharatlı ve şekerli şeylerde yapıyormuş bayağı araştırıdm