denizers kuzum Şuan ne desek yalan olur. Benimde ilk gebeliğim dış gebelik oldu. 3 ay korunduktan sonraki aylar senin belirtilerin aynısını yaşadım adetime az kalasıya hatta dedim ki kesin hamileyim ama malesef adet günümde o kırmızı lekeyi görünce dünyam başıma yıkıldı. Çok ağladım. Ondan sonraki aylarda kafama takmayacam dedim herşeyde var bir hayır olursa olur olmazsa gene denenir dedim ve hiç düşünmedim. Aklıma gelse dahi düşünmeye çalıştım. Sonraa bi baktım kiii adetim 2 gün geçikti Hamiş olduğumu öğrendim. Tek belirtim adetten önce kahverengi lekelemem vardı. Yani diyeceğim şu ki. Sabret ,dua et Allah en hayır zamanda nasip eder veee Sakın ama sakın stres yapma düşünme. Rabbim sana en kısa sürede bebiş nasip eder inşallah kuzucum