denizers bulantılar hemen başlar mı bilmiyorum ama benim 5. Haftada bebeğin kesesini gördüğümüz gün başlamıştı sonra da 6 ay kusmalar hiç bitmedi! Allah sabır versin çok zor.
Ama test yapmadan önce regl olacak gibi sol yumurtalık ağrısı ve dehşettt denecek kadar meme acısı hissediyordum. Bide sürekli ateş içindeydim. Gece yatakta su gibi terliyordum. Eşim sana yaklaşamıyorum uzaktan sıcaklığın geliyor ne oluyor böyle sana diyordu. 😅
Sonra şüphelendim. Reglimden 4 gün geçti test yapayım dedim. 2 tane yaptım negatif çıktı. Regl zamanlarımda 35 günde bir oluyordu. Hiç 28 günde olduğumu bilmem. Herhalde 35 in üzerine çıkıyor artık süre diye düşündüm.
Sonra reglimin gelmediği 6. Günde eşimle konuştuk ilk kez bebek yapma niyetinde ilişkide bulunmuştuk. İlkinde de olmaz herhalde diyorduk. Sonra hadi yine test yapayım bakayım dedim ve çift çizgiydi.
Yumurtlama dönemimde 1 kez ilişkide bulunduk ve o gün hamile kaldım.
Stres ve sıkıntı yapmayınca sanırım daha kolay oluyor. Çoğu kişi baya şaşırdı. 😅