Suna11 yaa sanane kardeşim!!!! İstediğim soruyu sorarım sizde buna karışamazsınız algı da seçiciysen o senin problemin!!!!! Hanfendi çocuk konusunda istekli gibi yazmış, ama tek beraberlik deyince bu kadar isteğe nazaran düzenli ilişki mi olmadı, anlamında yazdım anladın mı!!! Evli değilkende herkes ilişki yaşayabilir, bu beni hiç ilgilendirmez. Herkesin özel alanı kendine . Ama nikah yokken biz kadınlar çocuk yapmakta seçici davranmalıyız. Anasının gözü gibi erkek milleti!!!! Hemen insanlara gelip burda yargı dağıtmayın!!