Meflug Anladim… Böyle durumlarda ne diyecegimi bilemiyorum :( ama bu sefer her sağlıkla kucaginiza alın, upuzun güzel bir omrü olsun bebisin 👼🏻👶🏻😊 Güzel isimlermis. Toprak benim de hosuma giden isimlerden biri.
Bu arada bi tanidigikizin allahim o kadar mi o kadar tatli bir bebisi var ki 2 3 yaslarinda falandir simdi ya cocuk cok tatli adi “Hamza” 😂🌺 o isim bile o kadar sempatik geliyor ki o zaman 😝😂 Güzel, keyifli, saglikli günlere insallah… 🌺🙋🏻♀️