Bizim de oğlumuz olacak. Çok eskilerden beri birkac isim vardi hani oğlum olursa koyacak kadar hoşuma giden. “Sarp” koyacağız biz 👼🏻👶🏻. Söyledigimde de çevremdekilerden hep çok havalı tarzinda tepki aldim , bir de Türkçe bir isim olmasını istiyordu eşim o da begendi. Sadece soyimimiz de kısa bi isim daha ekliyelim deyince o , onun fikriyle de Aslan’ı ekleyecegiz. O istemeseydi ben sadece Sarp derdim. Ama son olarak “Sarp Aslan” 👼🏻👶🏻🍭 olacak bakalim😊
Sarp disinda “Ateş” hosuma gidiyordu ama soyadimizla çok uyumlu olacagi için istemedim.
Yekta da güzel isim. Pamir, var bir de… Uraz da güzel hem Turkce hem anlamı guzel ama çok var bu sıra. Emin olamiyorum ama “Asil” de güzel gibi.