AyaYlmazYldrm Ahh ben de aynı dertten muzdaribim..İkiz kızım olacak ve isimleri Arya ve Maya olacak diyordum..Ama bebeklerimin ikisi de %90 erkek..Aden ve Arel düşünüyorum. Aslında Aden ve Alen istiyordum ancak Alen ismini eşim istemedi 😒 Ama onun dışında tek oğlum olsaydı bekarlık soyadım olan Güney’i koyacaktık 😊😊