yagmurclk bnm kuzumun adıda Kayra olucak nasıpse, bır dızı vardı kızın adı kayraydı, çocuğumun adınj her duyan o dızıyı soyluyır kız ısmı degıl mı dıye sjnır edıyorlar, denız ismi gıbı dıyorum kızada erkeğe de konur hemen saçma sapan yorum yapmasalar ölurler. Hayırlısı olsun de geç işte dıyesım geliyor