Unlukacar AyaYlmazYldrm valla canım bizde de yorum yapan oldu biz karar verdik dedik eşimle içimize çok sindi sende içinizden kalbinizden ne geçiyor ise kararınızı siz verin 🤗
Neslihanmetin yagmurclk bnm kuzumun adıda Kayra olucak nasıpse, bır dızı vardı kızın adı kayraydı, çocuğumun adınj her duyan o dızıyı soyluyır kız ısmı degıl mı dıye sjnır edıyorlar, denız ismi gıbı dıyorum kızada erkeğe de konur hemen saçma sapan yorum yapmasalar ölurler. Hayırlısı olsun de geç işte dıyesım geliyor
MiniKaya AyaYlmazYldrm ilk arel demiştim eşim istemedi sonra burda postun birinde ariel gibi falan yazmışlar acayip soğudum 😀 sonra kayra istedik ama oda soyadımız kaya tuhaf olur diye vazgeçtik 😀 en sonunda doruk kaya diye instagramda bir kapı süsüne denk geldk ve oğlumuzun ismini bulduk dedik 🥰 doruk olucak inşallah
EsraUmt MiniKaya Arel ismini ben de istemiştim ama eşim de aynı tepkiyi verdi 😄Yekta dedim ona kendi babam bile istemedi kız ismi gibi dedi unisex bir isim halbuki Yekta Kopan tv gazeteci var ilk onda duymuştum çok hoşuma gitmişti😀 Biz de ortak karar olarak isimlere bakarken Kerem ismine karar verdik 😍😄💙
nazeninhanim AyaYlmazYldrm benim bebem yiğit asaf olacak, sen de koyabilirsin. Bence güsel isim arkadaşta ederik onları 🍒🍒🧚🏻♀️
nazeninhanim AyaYlmazYldrm çocuğun nasıl biri olsun istiyorsun ismi de ona göre seç bence bu fikir sana yardımcı olabilir :) ismiyle yaşasın inşallah
Neslihankk AyaYlmazYldrm 4 yaşında oğlum var Ismi Miraç 💙 2. Oğlumun ismide Baybars olucak Allahın izniyle 🦋